Don’t mind me, just doing some blog cleaning!

Some features of my blog haven’t changed since I first made the blog. Yep, over a year old! Here’s a changelog for my blog:
Header updated to be more compact
New font will be used from now on
background updated to fit every monitor up to 1920 x 1080
new avatar

Don’t mind me, just doing some blog cleaning!

Some features of my blog haven’t changed since I first made the blog. Yep, over a year old! Here’s a changelog for my blog:

  • Header updated to be more compact
  • New font will be used from now on
  • background updated to fit every monitor up to 1920 x 1080
  • new avatar

image

The best part about being an artist? You can photoshop yourself into anything you like.

Would anyone mind if I post some bronycon modpics here (I cosplayed as Chrome)?

So yeah :) I actually didn’t know much about bronydanceparty until he signed up to bunk with me last minute. I’ve been hanging out with animators way too much lately -3-

So many Google Chromes on tumblr! Some have funny manes, some have ugly scarves (aka ascots). There’s like… a million! But that’s ok, I’m proud to be THE Google Chrome :D

But yeah, watch out for impostors. The fate of the world depends on it.

((Mod news: Sorry for the slow updates, as you guys know (and I’ve shown you) I’m working on some TF2 badges, which will be trickling in as I put on the finishing touches. After that, I’ll do a chrome update. Maybe even try my hand at some more NSFW. Also, my roommate just moved out, and boy he was a slob. He even left his dirty underwear under his bed >n< ewww. This room needs a good vacuuming. But on the bright side, now I have the room all to myself to art :D))

Late Payment Chrome fanart :)

_________________________________________

Awww thanks <3 its ok, I forgive you :) I don’t really draw for the money anyway, of course it’s nice doing what you love and getting some bank from it too :D

I ship it. 
____________
From the folks and fillies over on Facebook.

I ship it. 

____________

From the folks and fillies over on Facebook.

Released Aug 22, 2007, Meet The Soldier was Valve’s second official “Meet The Team” video.

Prints are available to buy online in full resolution (this preview is 1/16th resolution), but if you want a laminated badge, you will have to contact me.
Tumblr
Deviantart
Redbubble (NOTE: Redbubble does not support badges, if you buy from Redbubble you will have to laminate it yourself.)
If you would like to buy a badge from me, send me a message on tumblr, deviantart, or email me at 10art1pony@derpymail.org

Released Aug 22, 2007, Meet The Soldier was Valve’s second official “Meet The Team” video.

Prints are available to buy online in full resolution (this preview is 1/16th resolution), but if you want a laminated badge, you will have to contact me.

Tumblr

Deviantart

Redbubble (NOTE: Redbubble does not support badges, if you buy from Redbubble you will have to laminate it yourself.)

If you would like to buy a badge from me, send me a message on tumblr, deviantart, or email me at 10art1pony@derpymail.org

Skype chat where Brann was talking to bleed about all the cool crap he bought when I suddenly start complaining that my mouse is having technical difficulties, and complicated my art.

I&#8217;m not sorry.

((Btw sorry for not updating in a bit, I kinda started a project which has taken up most of my motivation to draw. If you guys won&#8217;t mind, I&#8217;ll release some of the project onto this blog. It&#8217;s not Chrome related, but it&#8217;s still my cute pony art o3o))

Skype chat where Brann was talking to bleed about all the cool crap he bought when I suddenly start complaining that my mouse is having technical difficulties, and complicated my art.

I’m not sorry.

((Btw sorry for not updating in a bit, I kinda started a project which has taken up most of my motivation to draw. If you guys won’t mind, I’ll release some of the project onto this blog. It’s not Chrome related, but it’s still my cute pony art o3o))

More art for mah P.B.F.F (Pony Best Friend Forever) =D
________________________________________________________
Oh yay another creeper Chrome!

More art for mah P.B.F.F (Pony Best Friend Forever) =D

________________________________________________________

Oh yay another creeper Chrome!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Yaaay it’s Google Chrome’s 6th birthday! (Don’t worry, the pony is 18 years old)

9/2/08-9/2/14